Pembemantar Hangi biberon anne memesine daha çok benziyor kararsız kaldım siz hangi markanın kullanıyorsunuz gaz yapmayacak az akışlı
Meovvmeovv Pembemantar hiç biri benzemiyor anne memesine ama aventi öneririm sağlam. Camı yere kaç kere düşürdüm bana mısın demedi yani 😅
ikikizannesi Pembemantar ben nuk kullaniyorum cok memnunum ucu yassi bebegim cok guze kavriyor tavsiye ederim
Pembemantar Meovvmeovv bende cam kendi beslenmeye başladığında elinde tutamaz diye natural pp olanlarından almayı düşünüyordum nuk natural sense de çok benziyor anne memesine philipsin ucu yuvarlak emziği ucu yuvarlak olanları sevmedi ama biberonda sever mi ki