Gerçekten deliricem hiçbir sebes yokken saat başı kalkıyor ben anlamıyorum ve yorgunluktan perişan haldeyim ikizini de uyandırıyor sürekli uyanmaması için bildiğiniz bişey varma yapmam gereken ya her gün saatlerini asla aksatmadan yatırırım rutinleri aynıdır ve uykum geldi diye bas bas çığlık atıyor o hale gelmeden yatırıp uyutuyorum ama daha ne yapacağımı bilmiyorum artık kendimi yetersiz görmeye başladım