Merhabalar.. Bebegim 46 günlük.. Bugun cok az emdi. Aksam uzeri emzirirken baya fazla emdi. Sonrasinda da gaz icin damlasini verdim. Damladan bikac dk sonra cok siddetli bir sekilde fiskirtarak agiz dolusu kustu. Iki dakika icinde ayni sekilde 3 4 kere daha kustu. Doktora gitmeli miyim? Normal midir? Simdi sakinlesti uyuyor. Uyaninca emzirecegim. Surekli bu sekilde kusmuyor. Bu siddette ilk kez kustu. Tecrubeli anneler akil verin lutfen cok korkuyorum😭