Kızım 10 buçuk aylık yaklaşık 1 aydır 2 uykuya düştü ve bu aralar rahatsız olduğu için geceleri düzgün uyumuyo sabah geç uyanıyo 8 gibi. Bu yüzden 2.uykusunu geç yapıyo bazen 5 ten sonra uyuyo bu sefer gece geç yatıyo biraz normalde aklam 9 da falan uyurdu. 2 uyku yapanların düzeni nasıl acaba uyku saatleriniz falan merak ettim ben nasıl düzenleyebilirim