Güzel anneler merhaba 😊 bebeğimin kırkı çıktı bugün. Önceden 30-40 dk doyurmak için uğraşıyordum. Ama iki gündür 10-15 dk emip uyuyor. Uyandırıp tekrar verdiğim de istemiyor. Doyuyor mu bilmiyorum. Mama vermek de istemiyorum. Normal mi 10-15 dk emip uyuması? Doyuyor mudur?