Mlkkrm Kızlar hamileyken ayakta ödem olmuştu şişlik Dogumdan sonra halla devam ediyor ayak balon gibi aynı durumu sizde oldumu nasıl gecti
Aloaveraaaa Mlkkrm ay benimde öyleydi o ödem hiç gecmiycrk sandım. Aile hekimi bol su iç geçer demişti. Tam anlamıyla 2 hafta sonra eski haline gelmisti
Vesife Mlkkrm korkutmak istemem herkeste durum farklı olur eğer sezeryan doğum ise iyi görülmüyormüş ödem doktorunuzla görüşün ama normal doğum ise Bi fikrim yok bnm doğumdan sonra ayağım şişti tesadüfen ebe ile çocuk için konuşuyorduk bana sen nasılsın dedi bende herşey yolunda ama ayaklarım şişti dedim Allah razı olsun doktoruna görş biz sezaryanda iyi görmüyoruz dedi eğer o gece doktora gitmaseymişim ya beynime yada çiğerime pıhtı atacakmış dediğim gibi herkezde durum farklı korkutmak kesinlikle istemem
Liyakaplan Merhaba, benim de dogumdan sonra olmustu. Doktorum zamanla gecer, ayaklarini dinlendigin zaman hafif yukari kaldir demisti. Bi de soguk su tutmakta iyi gelmisti.
Masalinannesjj Mlkkrm çok normal benim 10 gün sürdü sonra geçti. Doktor zaten doğum sonrası söyledi sisecek diye 👌 serumlarim etkisi işte 🤷🏼♀️ korkma dinlemek geçer
ipekkizim2601 Mlkkrm korkma canım benim hamilelik boyunca hiç ayaklarım şişmedi doğumdan sonra acaip şişti doktor normal dedi bolsu içtim ayakları uzatıp dinledim ama en çok yürüyüş evde sürekli yürüdüm 
bilgekizinannesi Mlkkrm ben hamileyken hiç ödem yoktu sıfırdı. Doğumdan sonra korkunç ödem oluştu yürüyünce içindeki sular görünüyordu sallanıyordu o derece. Bacaklarım da kocamandı. Emzirirken sarkık durunca oluyor özellikle. Emzirirken bacaklarınızı uzatın sık sık da altını yükseltin bacaklarınızın