Kızlar merhaba
4 aylık bebeğim pişik oldu. Her alt değiştirmede pişik önleyici kremini sürüyorum, iyi olduğunu düşündüğüm bi bez kullanıyorum. En saf olduğunu düşündüğüm ıslak mendili kullanıyorum (onu da bugün bıraktım pamuğa geçtim) neredeyse her gün duş aldırıyorum. Nerden çıktı bu pişik anlamadım. 2-3 gündür görüyorum. Bugün derisi nokta nokta ince ince sanki kan gibi olmuş çok üzüldüm baktıkça içim gidiyo. Mustela kullanıyodum bepanthol aldım bugün. Sizce kaç gün sürer, neyden kaynaklanıyo olabilir ve bebişin canı acıyo mudur 😢😢😢