Lcw Eşofman altı baya kalın. ince sweatshirt kumaşından değil. Sıcak tutar. Toplasanız bikaç kez giyilmiştir. En ufak tüğlenme defo yok. Sıfır ayarında 50 TL
Yelek ince bir kumaştan. Hani üstü kalın ama bi yelek giyse mi dediğiniz zamanlar için😊 defosu falan yok ama buraya koyarken farkettiğim fotoğraftada gösterdiğim ufak bir lekesi var. Muhtemelen çıkar ama ben fotoğraf çekerken farkettiğim için koymak istedim(bizde herşey şeffaf😌) 15 TL