Nesli Kızlar zorunlu sezeryan oldum spinal 26 gün oldu ama kanamam hala devam ediyor 1 hafta önce tuvalete gittiğimde baya bi pıhtı geldi birden bugünde birden baya kanamam geldi ve gene pıhtı vardı ciğer gibi bu durum normal mi ?
eralp Nesli bende de var pıhtı kanama ama normal die bilyorum ne kadar kanama olursa o kadar iyi dıyorlar ama
Gurbettebianne Nesli herşey normal canım aynısı bende de oldu zamanında hemen kanamanın geçmesini bekleme .
Oykuduru Nesli 2 ay oldu sezeyan olalı. Benim 40 gün boyunca kanamam oldu. Rahim temizleniyo vücut yenileniyo derler.
Nesli Crazymom28 bende korktm içeride pıhtı oluşıyor zararlı filan dediler endişelenmiştim sağolun ☺😊🌸
Crazymom28 Nesli benim Doğum sonrası kontrolümde pıhtı vardı rahmimde . Doktor metiler adında bi hap verdi onu kullandım pıhtı atması için . 40. Gün kontrolümde temizlenmişti korkulacak birşey Yok canım tıpta herşeyin neredeyse çözümü var dert etme sen 😊