Oğlum 2 yaşında aslında konuşması gelişimi gayet normal ama. Mart ayı gibi biz corona geçirdik evde sadece eşim ben ve çocuğum vardık hepimiz ağır atlattık o dönemde bizde dursun diye televizyon açtık. Onun öncesinde açmamaya özen gosteriyordum sıfır ekran diyemem. Ama koronayla iyice alıştı malesef. Konuşmasında gerilik farkettim bir de sağ elinin orta parmağını işaret parmağının üstüne koyuyor sürekli. İnternetten baktığım zaman otizm belirtisi yazıyor ama diğer belirtiler yok. Şimdi kapattım televizyonu bir haftadır kapalı duruyor. Acaba konuşması düzelir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı?