Merhaba arkadaşlar.. çocuğum 3aylık ve ben hayliyle emziriyorum.. bazen sütüm akıyo elbisem felan ıslanıyor.. göğüs pedi kullanmıyorum.. kağıt mendil koyuyorum.. şimdi sorum şu: Ben bi düğüne gidicem.. Düğünde sütüm akarda elbisem ıslanır diye korkuyorum.. çünki bazen akıyo bazen akmıyo.. göğüs pedi işe yarıyormu? Akdığı zaman çok akıyo yani öyle böyle diyil.. çok akarsa bile göğüs pedi elbiseye ıslaklık verirmi yoksa korurmu? Başka ne koya bilirim de qaranti olsun? Uzun oldu kusura bakmayın.. umarım derdimi anlata bilmişimdir..🤭🤗