Bebeğim 7 buçuk aylık mama+anne sütü besleniyor tabiki birde ek gıda. Ama kaşıkla verdiğim yemekleri püreleri falan asla yemiyor dudaklarını kapatıyor bende zorlamak istemiyorum. Anne sütü ve mamanın artık bebeğimi yeterince doğurduğunu düşünmüyorum çünkü gece çok sık uyanıyor. İnternette araştırdım ılık su+pirinç unu+mamayla biberon maması yapılıyormuş. Yapan var mı tok tutar mı bebeği