Hayırlı akşamlar güzel anneler 🙋🏻♀️ uyku tulumu kullanıyorum geceleri bebeğim bir yaşında. Odamiz genellikle bu aylarda en düşük 22 oldu 23 lerde geziyor. Tog değeri 1 sanırım. Gece emzirmeye kalktigimda sırtını ve göğsünü kontrol ediyorum biraz soğukla ılık arası. Içine sadece uzun kollu zıbın var. Normal mi ılık olması ? Yardımcı olur musunuz