Esaslan Kucağa alıştırma diyen büyüklerin, bebeğimi kucaktan indirmemesi🤔 bebeğimi sevin tabi ki amma ve lakin şöyle yatarken olduğu yerde hani bırakın kucak süreci anneye babaya kalsın ..
Smnuralmdar Esaslan ay valla bana da hep öyle dediler ama ben hep kucağıma alırdım kucağımda uyurdu çok hoşuma giderdi bak şimdi 3 aylık oldu kucakta uyumayı bıraktı sürekli hareketlendi filan özledim küçük halini 😂
Poyrazinorhaninannesi33 Esaslan benim kaynana bu.alistirma kucağa diye diye biktirdi istiyorlar ki bana alısmasin kendilerine alışsın diye 🤦♀️
Nessozz Esaslan herkes konuşur bişey der siz bakmayın onlara küçücük bebek o tabiki annesine ve onun temasına ihtiyacı var. Cahil cahil konuşmalar her yerde var emin olun. kucağa alışırsa da bakacak kişi sizsiniz. Kimi ne ilgilendirir. Herkes bilmiş bilmiş konuşuyor sinir oluyorum aklıma lohusalığım geliyor her kafadan bir ses. 2. Yi doğurursam kimseyi almıcam yanıma artık 😂😂😂
Anneyimanne14 Esaslan öyle diyen büyüklere bu zamanları bidaha geri gelmeyecek şimdi kucağıma almicam da ne zaman alicam.diyin bana öyle dediler babamla annem beni kucaklarına alıp sevebiliyolsrmi havalarda ucuruyolarmi herşey zamanında dedim bodahada kimse diyemedi 2 çocuğumuda kucakta büyüttüm biri daha 1 yaşında biri 3 bazen ikisini aynı anda bazende birini gücüm yettikcr hep tasiyorum
Esaslan Smnuralmdar ben de doya doya alıyorum kucağıma bebeğim alışmadan ben alıştım zaten 😍 ben sadece onu yapma bunu yapma deyip kendilerinin yapmalarını anlayamıyorum buna anlam veremiyorum
Lidya-t Ay ne kucak süreci ya bugünleri bir daha mı geliyor herkes doya doya sevsin işte takılmayın böyle şeylere onlarda sizde sevin kucağa alışacak diye yattığı yerden hiç sevmedim sevdirmedim herkes aldı hiç de kucak bebesi olmadı
Esaslan Lidya-t fark ettiyseniz yazdığım postta kucağa alıştırma diyenlerin kucaktan indirmemesi diyorum ☺️ bebeğimin göğsümde durması uyuması kadar güzel bir şey bilmiyorum ayrıca kucak bagımlısı olsa da olmasa da ben temas bagımlısıyım BEBEĞİME 🥰
Esaslan Poyrazinorhaninannesi33 bebeğin annesine alışmaması imkansız bir şey , birbirini koşulsuz en çok seven iki canlı sadece anne ve bebeği olabilir 💞 siz de doya doya alın kucağınıza mis kokulu yavrunuzu
Esaslan Nessozz böyle bazen hiç durmuyor ağlıyor ve ya huysuzlasıyor da kimsede değil annesinde dinginleşiyor sakinleşiyor ya o ana bayılıyorum🙈 bebegimin kokusunu aldığım ilk andan beri kölesi oldum tüm varlığımla ah bambaşkaymış 😍 lohusalık dönemi zor haklısınız 🤭
Nessozz Esaslan zor ama harika bir duygu insan ancak evladı için katlanır bu aptallara bazen onun için bile katlanamıyor hahahaah
Esaslan Nessozz bebeğim olduktan sonra kendimi o kadar güçlü hissettim ki dedim ben bu dünya da her şeyi göze alabilirim sadece bebeğim için her şeye katlanırım valla analık ana olmak çok kutsalmış bileydim böyle olduğunu daha önceden yapardım 🤭 Allah tüm yavrulara sağlıklı uzun ömürler versin inşallah
Poyrazinorhaninannesi33 Esaslan alıyorum ve kucağımda içmeyince söylediği şey sürekli ben sana dedim alıştırma kokuna ben sana dedim alma diye 😂 ay neden insanlar bir bırakmaz ki kendilerine
Esaslan Poyrazinorhaninannesi33 geçmişte evlatlarını istedikleri gibi sevip bakamadıklarından mı bilmiyorum ama böyle olan bi çok insan var gerçekten , bencede herkes kendi haline bırakılmalı bi bebeğe annesi gibi kimse bakamaz en iyisini yine annesi bilir 🥳
Esaslan Anneyimanne14 ah o kadar haklısınız ki çok güzel söylediniz her şey zamanında güzel Allah çocuklarınıza ve size uzun sağlıklı ömürler versin bi anne evlatları için her halükarda güçlü oluyor 🤗
Poyrazinorhaninannesi33 Esaslan cabim kendisi hep şunu der ben çocuklarımı sevmedim sevgimi göstermedim ki hiç simarmasinlar hep.dovmus maalesef ki şuan hepsinin de psikolojisi bozuk
Anneyimanne14 Esaslan amin teşekkür ederim rabbim herkese ve çocuklarına sağlıklı uzun ömürler versin
Esaslan Poyrazinorhaninannesi33 birçok sorunun altında gösterilmeyen sevgi yatıyor zaten buna çok inanıyorum canım
Zlm Esaslan aman sen dinleme onları sakin bı buçuk yaşında gel azcik seviyim diyorum hemen kendini geriye atıp bagiriyo 😄 essek sipasi
Esaslan Zlm hiiiç duymuyorum bende kendi bebeğimi kucağıma almayacaksam kimi alacağım zaten dediğin gibi büyüyünce kendi istemeyecek 🙈🤭