birmelekannesi0 Bu atak haftası doğum haftasına göre mi hesaplanıyor ? 40 haftaya tamamla diyorlar ama bebeğim doğum haftasında bence atak geciriyor birkaç gündür meme reddi var baktım doğuma göre 12+4 günlük, acaba atak haftası mı birkaç güne geçer mi 🤲🏻