Kızım 3 yaş 3 aylık küçüğü de 2 aylik. Bebek doğduğundan beri benim kucagimdaysa emzirme dışında hemen geliyor annecim kulağına bişey söylemek istiyorum deyip tepeme çıkıyor eğer babasindaysa babasının tepesine çıkıyor. Normalde kardeşini seviyor gidip öpüyor kucağıma verin diyor falan ama bu gibi davranışları ne zaman değişir acaba. Gelen giden eyvah falan diyor alışamıcak kardeşine deyip duruyorlar bu durum geçici midir