Kizlar 4 ay lik bebeğim var ve vucudunda geçmek bilmeyen kizariklik lar var ve sadece anne sütü aliyor boynu vücudu kizarik hep acaba anne sütünden yediğim bisey mi dokunuyor sürekli eli o kizarik olan yerlerde kaşınıyor çok kötü oldu vücudu nabicam artık bilmiyorum doktora sa götürdüm ama verdikleri fayda etmiyor