Kızlar bebeğimi her beslediğim de abaritisiz 40,50 CC kadar kusuyor. Doktorunuza dedim o fazla emdiğinin çıkarır dedi. Ama bu hep böyle mi çıkarir her bebek böyle mi çıkarıyor
Emsirdigim sütun yarısı çöp nasıl yarayacak bu çocuğa zaten zar zor takviyelerle süt yapiyorum
İlk zamanlar burnundan geliyordu boğulacak diye korkuyordum
Reflü ystsginiz felan vsr başı hep yüksektr yan da yatiyor.
Bir başka doktor da fışkırır gibi değildir sen bilmiyorsun dur öyle olması sıkıntı emunce ağzının kenarından alabilir diyo
Ya Afedersiniz mal miyim attırarak ağzından öyle kusuyor işte hergun 4 üst değiştiriyoruz ağız bezleri söylemiyorum bile. Sizdirir şekilde olsa bunlar değişir mi
Birdaha başka bir yere randevu alicam yaşayan vsr mi geçti mi ne yaptınız?