Mustafam-elifim Mervedemircetin aspiretorle falan çekme sakın ödem oluşturmuş 3 ayı dolduran kadar önerilmiyor şırınga ile serumla temizle çok rahatlatıyor
Mervedemircetin Mustafam-elifim eczaneden aldık bugün de damla şeklinde verdiler burunda görünce damlatın açar o dediler
Masmeh Kızım 15 aylık oldu,doğduğundan beri yapıyorum,enjektörle serum fizyolojik sıkıyorum .Önce sağ sonra sol burun deliğine.Genellikle ne varsa çıkıyor.Çıkmayanlarda böyle görünür bir yerindeyse peçeteyle alıyorum burun deliğinden.
Muru Mervedemircetin ben o kadar küçükken küçük çengelli iğne varya onun kapalı olmasına dikkat ederek tabi hafif sokarak çekip temizliyordum hemen
Merveeofs Ben de ilk başlarda aşırı zorlanmıştım bebiş de ağlıyordu şimdi 2 aylık oldu. Aspiratörü ilk girdirince bir mızmız oluyor da ne yaptığımı anlayınca gülmeye başlıyor 🤭 uzun sürmesini takdirde ağlamıyor artık. Serum fizyolojik herkes öneriyor ama ben çekindim onu kullanmaya yapamam falan diye açıkçası