16 aylık kızım var. İki gündür ateşi düşmüyor. İlk gün doktora gittik üst solunum yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik ve ateş düşürücü balgam sökücü verdi. Ateşi hiç düşmedi ama ilaçlar ve ılık uygulamaya rağmen dün gece acile götürdüm. Ateş düşürücü serum yaptılar crp 15 çıktı antibiyotiği içsin dedi. Serumdan sonra gece 4 e kadar iyiydi sonra yine areş düşürücü verdim geçti şükür ama bugün öğlen yine ateşlendi ve ateşi düşmüyor 38.3 civarı çıkıyor. Başta 38.7 çıktı o kadar düştü. Bizim gibi olam var mı niye böyle oluyor çok streslendim düşmedikçe