adaruzgar Merhaba hanimlar kizim 3 ay 25 gunluk süt alerjisi çıktı 2 haftadir takipteyiz ilk hafta 10 gram almisti bu hafta 100 gram almış doktorumuz haftalik 150 gram almasi lazim mama takviyesine başlayalım 4 aylij oldugundada ek gidaya basla dedi besin alerjisini daha kolay atlatir ek gida ile dedi kilo alimida duzelir dedi bu tarz bir durum yaşayan varmi 1 hafta dahami beklesem 100 gram iyi degilmiki 1 hafta icin ilk aylar hep 1 kilo ve 1.300 arasi aldi mamaya karsi degilim ama sütum varken mama vermek uzuyor beni 😔
Gizemmyigit adaruzgar alerji maması bebeğinizin yeteri kdr kalsiyum ihtiyacını karşılayacak emin olun kilo alımı hızlanacak. 4 ay ek gıda için çoook erken, tabiiki dr daha iyi bilir ama bence en azından 5,5 aylık olsn
Mervea adaruzgar anne sütü mama şeklinde ilerleyin oğlumda alerjik doktor bizi erken başlatmamıştı tabi her biri farklı ilerliyor