ankarahanimefendisi Merhaba hanımlar sezeryan olacağım doktorum tam boy olanlardan giyinmemi söyledi ameliyat sonrası. Ama eczaneye sorduğum da ölçünüzü alıp özel yapım satıyoruz dedi. İnternette de numaralı olarak satılıyor. Neye göre almam gerekir?
Asilbaby ankarahanimefendisi ya onu hastanede veriyorlardı ne demek al bu arada çok şart bir şeyde değil tedbşr amaçlı yani sen bi ara hastaneyi sor vermşyorlarsa bulursan bedenşne göre al zaten cıkınca takıyorsun ertesi gün çıkarabşlirsin diyorlar.
burcuo ankarahanimefendisi Konç ölçüsüne göre alabilirsiniz. Ben trendyoldan almıştım. Orada ölçüleri yazıyor. Bir mezurayla bilek ve baldırınızı ölçüp ona göre olan numara aralığında almanız lazım. Basınçlı olduğu için ne dar ne bol olsun
Ebruli101 ankarahanimefendisi eşime de Dr alacaksn dedi aynı marka Hepsiburada da 150 medikal 250 ye verdi dize kadar olan, size tavsiyem medikalde ölçüsünü alıp numarasını öğrenin internetten alın.
elmaliturtam Hastane vermiyor mu? Ben ve çevremde olan herkese ameliyat günü giydirdiler evde de yanlış hatırlamıyor isem 2 gün daha giydirmişti doktor.
ankarahanimefendisi elmaliturtam bilmem ki öyle bir şey demedi ama.. bende çok varis var uzun süre kullanmamı isteyebilir