Doğar doğmaz solunumdan dolayi kuveze aldilar düzeldi derken kalbi delikmis şimdi beslenmeliyiz yutkunamıyorum emmede sorun var beslenmede 40 ml alması gerek 10 ml alıyor zorla siringayla memede de biraz emiyor bekliyor biraz daha sonra bu kadar ağızdan hortumla besleniyor du onu bıraktık bu gidisle ons döneceğiz dayanamıyorum 17 günlük bebegim doya doya sarılamadım😭