Kaganalis Cancagizlar biz bugun pes ettik ve ev biraz kirilsin diye açılışı yaptik. Kuzey cephe altim da bos olunca bizim yaz burada bitti an itibariyle kışa gecis yaptik Sizlerde durumlar nedir merak ettim?
Lilasever1 Kaganalis nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama henüz yakmayı aklıma dahi getirmedim mevsim koşullarıma uygun giyindik ☺️
Kaganalis BihterZiyagil_ ay evet sabah sogugu gercekten korkunc. Oglen biraz daha iyi gercekten. Aksam dan sabaha buzzz
Kaganalis Lilasever1 aynen hem konum itibari hemde evim kuzey altim bos fena soguk bizim ya yerler ozellikle
Kaganalis Deletedmom_23 aynen ya bi kirilsin bakalim ne olacak. Vallahi korkuyoruz. Gecen sene de bize cok gelirdi evim soguk. Bu sene artik onunu alamayiz
Kaganalis MinnakvLiva ay evet yerler soguk gercekten. Benim altim da bos. Eski evde hic yakmazdik alt ust herkes birbriini isindiriyor. Bos ev zor isiniyor yerler soguk oluyor.
Deletedmom_23 Kaganalis Bizim de öyle. Alt boş dükkan. Üst kattakiler almanyada. Apartman 2 senelik. Geçen kış da çok zor ısındı elektrik sobasıyla destekledik hep. Hem elektrik hem doğalgaz çok geldi. Bu sene Allah kerim
masterana0 Kaganalis Bi kaç gündür soğuk ama o kadar da değil bebeğim yerlerde durduğu için yaktık kombiyi çok şükür bizim ki yerden ısıtmalı normal petekli evler kendini ısıtıyor sadece
Kaganalis masterana0 aynen benim kocam tisortle dolaniyor mesela. Kis sogugu degil tabiki. Ama yerler cekiyor beni. Ay hatta gecen yil lohusaligin sanki bitmeyen etkisiyle terlerdim surekli. Bu sene donuyorum.
[silindi] Kaganalis yaklaşık 5 gündür yakıyoruz Ankara ayazı dedikleri buymuş yakmayınca yere ayak basılmıyor 🥴
Kaganalis [silindi] oo ankara ayazi gormeyen kis bilmez bence zaten. Bi donem orada yasadim. Sabah kirk kat giyinir cikardim oglen tisortle dönerdim degisik bir havasi var.
Kaganalis Catloverr o da bi secenek. Kirar biraz ortamin sogugunu idare eder iyice soguklar gelene kdr