Arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim de sürekli bi geniz akıntısı var şimdi de öksürük başladı sürekli serum fizyolojikle temizliyorum ateş falan yok bu aylar da bebekleriniz de öksürük başladı mı doktora gitsek ilaç vermezler diye düşünüyorum nasıl geçecek bilmiyorum da…