Papatya2636 Allahım gören hangi mama kullanıyorsun yaramıyor galiba diyor kızlar azmı kilosu ya insanı deli ederler
Haticerdogan Papatya2636 buna doktor karar vermedikçe kimseyi dinlemeyin bence bizimkşde 4ay oldu 8 kilo herkes obez olcak diyip duruyodu doktor gayet normal dedi
Acu_ Papatya2636 bence aksine gayet iyi. Dışardakiler tam bir bebek terörü takılmayın. Benim oğlum 6.5 aylık 7 kilo kimsede demiyor kilosu az. Bende takılmıyorum. Önemli olan sağlık
TheBaby Papatya2636 Benim kız 17 ay ve 11 kg azmı sence ??? Bence kızım gayet iyi. Sana tavsiyem dışarıya kulağını kapatman. Dert sahibi olursun. Senin çevrene gçre demekki 17 aylıkken 20 küsür kilo olmalı bir çocuk