Sldmrt Kızlar 27 aylık oğlum düştü çenesini oyuncağına vurdu orası yarıldı. Sonra yapıştırma yöntemiyle dikiş atmadan birleştirdiler ama kocaman yara oldu yinede kabuklu. Sarı kantoron yağı sürünce iz kalmıyor diyorlar deneyen bilen var mı ?
fn2827 Sldmrt çok faydalı kantoron yağı. Kesinlikle sürmelisin. Elde yapılmış olanını bulabilirsen daha iyi olur
NurY Sldmrt cok geçmiş olsun Allah beterinden korusun inşallah , contractubex doktora sorup kullanırsanız sanırım bu kremle iz kalmaz
Buket16 Sldmrt la roche posey cicaplast hücre yenileyici bi krem yara izlerine birebir tavsiye ederim
fn2827 Sldmrt evet öylede.benim annem çiçeğini kendi toplayıp zeytin yağda bir yıl bekleterek kendisi yapıyor.hakiki özlü oluyor yani. bu şekilde yapan biri varsa kendi evinde daha faydalı.çoğu kişi annemden alıyor daha faydalı diye.çokta memnun kalıyorlar. Çoğu kişi yapar bunu bi araştır istersen.
Sldmrt Buket16 yara izi değil buket hanım henüz taze yara yani nasıl anlatsam hafiften kabuklanmış. Ona da sürebilir miyim acaba ?