Kızlar 1 ay sonra kızım 2 yaşına girecek tuvalet eğitimi veriyordum yarıda bıraktı kızım , tekrar nasıl başlayacağım başlarda oda hevesliydi fakat sonradan çişini yaptıktan sonra söylemeye başladı öylece bıraktı eğitimi , ikinci konu ise gece beslenmesi yemek yiyor fakat sütte istiyor vazgeçemiyor gece illaki süt içiyor içmezse ağlayarak uyanıyor ve hiç susmuyor , napıcam ben ?