prensesko kayma bize göre yukseliyor aşırıya gidiyor Kütahya’da Anadolu da hacı koç var ona gittik gözlük verdi kayma duzelcek mi diye heralde arttı nolursa olsun ameliyat olcak diyor Eskişehir Özel göz hastanesi sumru yurdakula gittik o da konturol dedi eğer artarsa kayma dedi gözlük tedavisi baslicaz dedi Mart’ta gidicez ona tekrardan Kütahya devlette ki doktorlar da nöroloji durum diyorlar gözle alakası yok diyorlar 6.sinir felci diye kağıt yazdılar nöroloji göstercez nöroloji de beyin emari istedi 24 Şubat’ta cekincez inşallah beyinden değil de normal bir durumdur beyin den olursa bilmiyorum götürüyoruz bakalım daha hala geziyorum Dr dr