Bebeğim yazın hiç durmadı evim çok sıcak cehennem gibi durmadı hiç uyumadı bende yalnızdım kimse yanımda yoktu dayanamadım yeter artık sus uyu diye bağırdım birde 4. Ay atağında aşıdan sonra çok huysuzlandi iki dk yerinde durmuyor sürekli ağlıyor çok mızmız uyumuyor hiç o yüzden yine bağırdım yeter diye içimden atamıyorum o benim meleğim çok seviyorum dünya bir yana evladım bir yana ama birden nasıl dayanamayıp kızdım aklım almıyor unutamıyorum sürekli aklıma geliyor ağlıyorum 😭