Mgily kucuk gelıyordur, bıo natural, naturalden daha buyuk dıyorlar ama soyle dıyeyım ben kızım 4.800-5000 kılo arasındayken molfix 3 bedene gecmıstım. Gayet ıyıydı ama sleepy de lastık ızı oluyordu o kıloda. Bı ust beden alıp deneyın bebegınızde pısık falan yapmıyorsa fıyatından da memnunsanız bos yere degıstırıp basınızı agrıtmayın. Baktınız olmuyor oyle degıstırın. Cok bez degıstırdım mecburiyetten, resmen cocuga da bana da ezıyet oluyordu. Aaa bu bez ıyı dıyorsun ıkı uc paket sonra tekrar pısık baslıyor. Yarayan varken degıstırmem sanırım artık🌺