ebrudelibasan Kızlar bebeğim 2 aylık kucaktayken geriye doğru attı kendini biraz kaykıldı bişey olur mu ağladı biraz ama şuan normal bişey olur mu acaba ne yapmalıyım başına gelen var mı
Azraam ebrudelibasan yani çok fazla geriye attıysa beli falan zarar görür Allah korusun bence hastaneye gidin eğer çok azsa sıkıntı yok
Linaamom ebrudelibasan olmaz bnce benim bebeğimde yapıyor onu ağlıyor sonra keyfi yerindeyse bsey olmamıştır ama takip edin gene de
Sldmrt ebrudelibasan minikken bizimki de yapıyordu korkmayın henüz kemikleri zaten çok esnek birşey olmsz :)
ebrudelibasan Azraam ağlamıyo şuan gayet keyfi yerinde normale döndü ama çok korktuk bişey olsa belli eder mi ya da ne zaman eder olduysada
ebrudelibasan Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız zaten bidahada ağlamadı 2 saat uyutmadım takip ediyorum hala