adrmz54 Hanımlar selam oğlumda soğuk algınlığı var 11 aylık..doktorumuz iburamin verdi fakat öğürüyo içmek istemiyor..Bebelac mama kullanıyorum ona katıp versem olur mu
Esraaa55 adrmz54 bilgim yok ama eczaneyi arayıp sorabılırsınız bn arada kaldıgım konularda arıyorum yardımcı oluyolar