Quadera Bebeğim dün rota aşısının ikinci dozunu oldu. Dünden beri aşırı huysuz. Sürekli mız mız sürekli ağlar halde. Sizde de böyle etkiler oldu mu? Aşıdan dolayı mı böyle anlayamıyorum