Minnooss 24_06_2019 15 gün yok canım 3 gün oluyor bugün atak dönemine mi girdik naptık bilemedim 3 gündür gazı olduğu için kıyamet kopuyor
Anacsevgidolumelek Minnooss denemelisin bence de cunku bende de ise yaradi bir de biogaia olmasi lazim cok fazla oneren oldu ama henuz almadim kimyon isimizi goruyor diye. Biogaia bagirsak florasini mi ne duzenliyormus ama biz hep kimyonla buyuduk bize bir sey olmadi :) bu dusunce sekli yanlis ama yapacak bir sey yok :)
betulbusra Minnooss yağ ile her gun duzenlı masaj-ayşe önerın vıdıolarını ızle 2- kımyon cayını yap ıcıne de seker at(şeker malesef onerılmez ama ıse yaradıgını goreceksın 1-2 seker kasıgı at)
Tugceecan Ben kimyon koyuyorum her yemeğime birde sıcak suyun içine 2 çay kaşığı kimyon atip içiyorum bir iki damla bebeğime iciriyorum çok gazi varsa. Iyi geliyor birde zinconun gaz damlasını aldık normalde 2 3 yaş çocuklar için ancak doğal bir damla ben günde 2 damlayı geçmeyecek şekilde ondan veriyorum. Doktorunuza sorup sizde verebilirsiniz.
Tugceecan Ben kimyon koyuyorum her yemeğime birde sıcak suyun içine 2 çay kaşığı kimyon atip içiyorum bir iki damla bebeğime iciriyorum çok gazi varsa. Iyi geliyor birde zinconun gaz damlasını aldık normalde 2 3 yaş çocuklar için ancak doğal bir damla ben günde 2 damlayı geçmeyecek şekilde ondan veriyorum. Doktorunuza sorup sizde verebilirsiniz. Benim bebeğim 43 günlük
Tugceecan Ben kimyon koyuyorum her yemeğime birde sıcak suyun içine 2 çay kaşığı kimyon atip içiyorum bir iki damla bebeğime iciriyorum çok gazi varsa. Iyi geliyor birde zinconun gaz damlasını aldık normalde 2 3 yaş çocuklar için ancak doğal bir damla ben günde 2 damlayı geçmeyecek şekilde ondan veriyorum. Doktorunuza sorup sizde verebilirsiniz. Benim bebeğim 43 günlük
Minnooss Anacsevgidolumelek ya aslında bende pek ilaç verme taraftarı değilim o yüzden kimyon denenmeye değer şimdi taşlarlar bizi burda çocuğa kimyon suyu verilmez diye😂
Anacsevgidolumelek Minnooss icinde ne oldugunu bilmedigimiz bir damladansa kimyon iyidir zaten iki cay kasigindan fazlasini icmiyor bizim sipa hatta o iki cay kasigini da ictiginden emin degilim kasigin yarisi akip gidiyor ama ictigi bile etkili oluyor cok sukur.
Minnooss Anacsevgidolumelek ayyy allah razı olsun aşkım gazımız varya çatır çatır gidiyor 🙈 nasıl teşekkür etsem sana 🥳 allah bin kez razı olsun evladını sana bağışlasın
sabirsizbebek15 Minnooss kimyon çayını düzenli şekilde sabah akşam içmelisin çom etkili oluyor bende içmeyince hemen farkediyor. Nurse Harveys damla çok iyi geliyor çok geçmiş olsun
Burcinersoz Minnooss yüz üstü yatır senin gözetiminde tabiki. Birde sabsimpleks ve relaktaz famla var onları öneririm 😊 tabi gaz masajına devam
Anacsevgidolumelek Minnooss ayy ise yaradiysa ne mutlu kuzum bebegin saglikli olsun huzurla uyusun Allah senin de evladini sana bagislasin 😚😚😚🥰 cok sevindim valla
Burcinersoz Minnooss yani bizde öle sürekli aa bakalım gazmı varmış hadi çıkaralım vs diye diye sürekli yapıyoruz ama eşim daha başarılı 😂
Zzzzz Minnooss kimyonun cok faydasini gördüm damlalardan ziyade birde metsil damla kullandim ağrısını keser uyurdu biraz Allah yardimcin olsun zamanla azaliyo biz 4ayligiz hala gaza devam ama eskisi kadar degil cok kotu gunlerdi gunasiri acildeydik
Esraabrklug Minnooss bezini aç poposuna baskı yap hafif parmağınla gerdir bizimki öyle çıkıyor yine.. fosss diye çıkarıyor.bide Zinco damla iyi geliyor biogaia da çok işe yarıyor .. bi-de 37 günlügüz
Tgceasya Minnooss kimyona şeker koy diyenler olmş ama bence şekersizde iş görür. Şeker verme derim :) sen kalanını içerken şeker atabilirsn tadı kötü oluyo yoksa.