tuzludakota tamamen bayiltildi, sordum ben doktora lokal yapılsa diye de yapmıyoruz dedi. Ya bana kalsa ben daha küçükken yaptırmak istiyordum çocuk doktoru falan acil yapilmasi lazım dediği için, ama hem alerjisi vardı hem üfürüm var kalbinde diye bekledik. Özelde yaptiricaktik ama sonra ufurum gibi durumlarda böyle hastaneleri öneriyorlar diye devlette yaptırdık. Özelde yaptirsaydik kafamızdaki soru işaretlerine daha çabuk cevap bulurduk ama şimdi pazartesiye kadar bekliyoruz kontrol için. Çok canı yanıyor 3 gün oldu bugün hala çiş yaparken kıvranıyor yerinde duramiyor çok zorlandı ya