Duygusss aşırı derecede sarkma ile gittim plastik cerrahi ye doktor baktı inceledi. Devlet estetik ameliyatlarını karşılamadığı için 3000 tl civarında tutar dedi. Hastanede kalma süresi 4-5 gün sürer. Haftaya randevum var anesteziden onay alınacakmış ona göre ameliyat gününe karar verilecek . Memeyi kaldırıp bir aparat gibi birşeyle tutturacagini söyledi doktor detay vermedi. İnternetten baktığım kadarıyla göğsün altından ters t şeklinde kesi yapılıyormuş. İlerleyen zamanlarda süt üretimini de etkilemiyor. Haftaya gidince daha detaylı konuşup doktorla sana da haber veririm canım