Hanımlar bebeğim gündüz emerek uyumuyor çünkü emerken uykusu gelse bile hemen kaka yapmaya çalışıyor ıkınmaya başlıyor neden böyle bilmiyorum günde 3 4 kere dolu dolu yapıyor geceleri acıkıp uyandığında emerken uykuya devam ediyor size sorum şu gece emdikten sonra omzuma alıyorum ama maalesef uyanamıyor gazını çıkaramıyorum üstten siz gazını çıkarmak için uğraşıyorsunuz yoksa direk yatağınamı yatırıyorsunuz