winterwitch Kayınvalidem kucağı aldığında aaa bana gülüyo diyip duruyo henüz 2 aylık ancak bende böyle bir durum yok bende kafama taktım niye gülmüyo diye. Bebişleriniz size kaç aylıkken gülmeye başladı bilinçli olarak?
Linaamom winterwitch bilinçli olarak bizi tanıdığını anladığım da 3 aylıktı ilk 2 ay tam bilinçli bize gülmüyolar
okuyor winterwitch 2 aylikken ilk sosyal gülümsemesini yaptı bebeğim. Diğer gülümsemelerinden çok farklıydı. Hemen fark ediliyor
NurY winterwitch yani sizi tanımaya başlayınca güler , Sizi görünce mutlu olduğu için güler bunu siz anlarsınız zaten 🥰
Deletedmom_62 winterwitch 5. haftayı doldurunca bilinçli gülmeye başladı yani öyle kahkaha seklinde değil ama öylesine gülmüyor bize gülüyor bizi tanıyor 😊