Merhaba bebeğim 1 aylık ilk doğduğunda sarılığı 13 çıkmıştı doktor normal demişti dün 1.ay kontrolüne götürdük sarılığı var hala gecmis azalmış olmalıydı dedi ve kan idrar tahlili yaptırdık tekrar sariligina bakıldı eğer bunlardan kaynaklı bişey yoksa anne sütü sarılığı vardır bazı sütler yapar 3 aya kadar geçer zararsızdır dedi tahliller de temiz çıktı. Bu durumu yaşayan varmı anne sütü sarılığını ilk defa duyuyorum da