Bebeğim 37 günlük bi iki gün öncesine kadar böyle bir sorunumuz yoktu lakin 3 gündür bi tuhaf özellikle akşam saatlerinde genelde aynı saatte emerken ağlıyor ağzından çıkarıyor ama memede arıyor sebebini anlamadım gündüzleri pek olmuyor böyle ne yapacağımı şaştım kaldım ama bugün gündüz de öncekiler gibi emmiyor sanki açtır diyorum ama ağlamıyorda ?