happy_mother Freedyaq biz kullanıyorum ilk doğduğunda avent almıştım hiç memnun kalmdım hem sızıntı yapıyordu hem de çok rahat içiyordu o yüzden araştırıp lansinoh aldım tek delikli çektikçe geliyor ve sızıntı asla yapmıyor
Birdunyabircennetannesi Aydan sonra aldık ve keşke baştan alsaydım dediğim ürün. Gaz derdi lansinoh sayesinde bitti yani doğar doğmaz alınmalı diye düşünüyorum