Kızlar merhaba 3 yaşında oğlum vAr sürekli sabahları karnım ağrıyo diyo tuvalete gidiyoz yapıyo geçiyo bazen de akşamlar ı diyo ondan sonrada gazının çıkartıyo rahatlıyor oğlum biraz iri herşeyden yer acaba gaz mı yapıyo başka bir şey mi var başına gelen var mı diye yazmak istedim