Memonunannesi11 Kızlar havalar burda bozuk ev 20 22 derece arası 2 tog tulum var gece içine ne giydirmek lazım
yumurtam Memonunannesi11 bizim de gece evin içi o civarda oluyor, 1.6 tog tulumun İçin kolsuz zıbın giydiriyorum ben
35lavanta Memonunannesi11 Yarım kollu çıtçıtlı giydirmeniz yeterli yine kontrol edin göğsünü sırtını ben 1 tog alıyordum ince uzun kollu giydiriyordum tam oluyordu
begonvilhg Memonunannesi11 ben olsam yarım kollu atletle denerim. Terleyebilir yine de. Kontrol edin olur mu? Ben 20-22 derecede giydirmek için 1.5tog aldım ama henüz o kadar düşmedi sıcaklık o yüzden denemedim.
yumurtam Memonunannesi11 terlemesi daha sıkıntılı annesi, yine de kontrol edersiniz sırtını ve göğsünü soğuk mu diye ona göre olmadı içine uzun kollu zıbın giydirirsiniz