Duyguuuus merhaba, ben 43kiloydum. Hicbir sey kullanmadan sadece her ogun tabağımi bitirerek kilo aldim. 50 benim icin ideal 158 boyum. Kardeşim de 168 boyunda 43 kilo. Hala kilo alamadı. Alerji surubundan o da icmisti. 46falan oldu yine verdi. Bütün gün uyuyordu. İstahini acmisti ama bariz ödem yapıyor. Yüzü gözü sisiyordu. Biraz sismanladim birakayim diyince kilo veriyordu. Cunku ödem gidiyordu. O yüzden kafadan 2kilo ödem gibi düşünmek lazim. Hayati boyunca zayıf biri olarak bence damak tadini zenginlestirip, yemekten zevk alarak kilo alınır. Ben önceden yaşamak icin yiyordum. Şimdi baya bir erkek kadar yiyorum. Cok uzun yazdım 🙄