Mom098 soğumaz inşallah. Bende korktum beni bırakır emmez diye ama memeye en yakın olan biberon tercih edin. Avent almıştım ben red olmadı atak zamanları dışında zaten öyle çokta mama vermedim. Bebekler emmeye alışana kadar biraz zaman geçiyor birde küvezde kaldığı için meme emme gibi olmaz biberondan beslenme. Siz güzelce bebeğinizi emzirin. Kahverengi kısmı ıyıce kavrasın elinizle ağzına yerleştirin gerekirse sonra yavaş yavaş emmeye alışıyorlar. Biraz sabr sadece. Ne kadar sık emzirirseniz o kadar öok alışır ve yediklerinize dikkat edin. Su bol için. Kuru meyve, kuru yemiş, tahin ve nicesi ama en önemlisi gerçekten su ne kadar içerseniz o kadar süt artıyor 😘