Kızlar merhaba oğlum 4 aylık 7.5 kilo 70 cm ayına göre normal gidiyor diyorlar ama bana çok zayıf geliyor emmesi iyi sütüm de 2 saatte bir emiyordu normalde 1 haftadır hastaydı emmek istemiyordu hiç sağıp verdim onun dışında da bi kaç kez emiyordu ama kilo vermemiş ama almamışda şimdi iki gündür de sürekli emmek istiyor bende hastayım ondan bana geçti sütmü gelmiyor doymuyormu böyle hiç yapmazdı göğsümde uyuyor uyurken de sürekli emiyo yarım saat duruyor göğsümde yatırıyorum bir yarım saat daha uyuyor uyanıyor ağlıyo sonra yine emiyor yine uyuyo sütün yetmediğini nasıl anlıyabiliriz göğsümü sıkıncq sütte geliyo