Birkullanici Bebeğim 16 günlük , bulundumuz yerde havalar şimdiden soğudu, kışa montsuz olmaz ,kaç beden ve nasıl bişey almalıyım ? Kendi ördüğüm kalın degradenhırkalar var ama onlarda yetmez herhalde
Bayancorek Birkullanici H&M den astronot tulum aldım, 2-4 ay aldım şuan bebeğim 1.5 aylık ama onların kalıbı büyük 6 aya kadar giyer rahat. Bebeklere mont kullanışlı olmuyor bence, astronot tulumlar daha koruyucu.🌸
Eminos Birkullanici puset kullaniyorsaniz eger kendi ordugunuz hırkalar ve iyi bi battaniye yeterli gelir
Deletedmom_62 Birkullanici bebeğim 53 günlük ben astronot mont alicam dolap hesabından. 9_12 alicam mayıs sonuna kadar soba yakılıyor bulunduğum yerde . 6_9 küçük gelebilir icine kiyafet de giydiriliyor
minikbabyy Birkullanici 8 aylık kızıma peluş tulum aldım çok kullanışlık 12-18 ay aldım civilden 150 tlye biraz büyük oldu tabi şu an ama kışı çıkarır. Mont gereksiz bence bacakları üşüt gibi geliyor bana
Bayancorek Birkullanici 580 tl idi sitesinde fakat şuan stokta yok ama dolap uygulamasından 300 tl ye aldım etiketli idi satan kişi kullanmamış küçük gelmiş bebeğine. Daha bir çok uyguna satan kişi var farklı markalardanda(mango falan) bakın isterseniz. Bu paraya kullanılmamış etiketli sıfir ürün almak daha mantıklı. 🙏🏼
Birkullanici Eminos evet kullanıyorum ama bnmki ana kucağı çanta gibi bişey ne bilim dışarı çıkarız kucağıma almam gerekir diye birde 3 aydan sonra ona girermi bilmiyorum şuan tam sığıyor
Deletedmom_62 Birkullanici benimki de ondan port bebe. 3 aydan sonra tasimak zor suan bile ağır geliyor bana😀
Birkullanici Deletedmom_62 aymen benim kızımda biraz uzun 55 cm doğdu 0-3 aylıkları bıraktık 3-6 giydirmeye başladık bu yüzden mont bedeninde çok kararsızım
Birkullanici Deletedmom_62 aynen bende hem soğuktan korur hemde yenidoğan döneminde rahat eder diye bu kzıımda ondan aldım ama işte ömrümkısa ,gerçi pusette çok ağır ilk kızımda bir ay kullanamadık😊
Birkullanici Bayancorek bu dolap uygulamasında yeni etiketli yazanlar soğru mu söylüyor emin olamıyorum ben , diyelimki öyle gelmedi iade ediliyormu
Deletedmom_62 Birkullanici ay puset daha ağır arkadaşımda vardi al kullan dedi onun evinde icine bebehimi koyup denedim odadan odaya zor tasidim fıtık olmaya değmez bence😀
Bayancorek Birkullanici evet edebiliyorsunuz dolap müşteri hizmetleri vs. yardımcı oluyor. Doğruyu yansıtmıyorsa ürün bildiriyorsunuz sadece, gerisini onlar hallediyor .
Birkullanici Deletedmom_62 büyük olur ya ben 6-9 veya 9-12 alırım diyorumda en iyisi gidip göererek almak internetten alırım diyordum
minikbabyy Birkullanici yok terletmiyor şubat ayında doğdu o zamanlarda küçüğünü almıştım içini normal kıyafet giydiriyorum üstüne tulumu. Ne üşütüyor ne terletiyor ben çok seviyorum seneye kışada öyle tulum almayı düşünüyorum
sese3209 Birkullanici oğlum 5.aya girmek üzere.Bulunduğumuz il kışı sert geçiyor. 6-9 ay Mangonun astronot tulumunu aldım. Şuan büyük oluyor. Nisana kadar idare eder inşallah