Eloo005 Evimiz 3+1 doğalgazlı kombiyi ‘de 50’de felan yakarız güzel olur evin içi üşümeyiz 2,5 tog uyku tulumu kalın mı olur çok bilemedim
Htcsnc Eloo005 kaçta yaktığınız değil evin ısısı önemli. Bizim evimiz 22 - 24 arası oluyor 1.6 tog kullanıyorum lcw
Mircet Eloo005 baya kalın kacta yaktığınız değil evin ısısı önemli onu bi hesaplayın benim evim 24 derece oluyor kisin 1.6 bile kalın geliyor
Seymanur9 Eloo005 bizim evimiz 25 derece falan oluyor 1.7 tog kullanıyorum içine ince alt pijamayla ve zıbınla . Kışın hiç hasta olmadı bu şekilde iki senedir
hurremsultann Eloo005 evim 22 derece oluyor içine sadece atlet giydirip 2.5 tog kullanıyorum çünkü üzerini hiç örtmez
snyck Eloo005 22 23 derecede kızıma atletle bile çok kalın geldi zaten 16-20 derece aralık için uygundur diye biliyorum 1.5 tog almistim o bile biraz terletiyordu en son 0.5 alıp uzun kollu pijama ile giydirmeye basladim çocuğun kendi ısısı da önemli bazıları sıcak seviyor yinede 1.5 tog falan alın isterseniz içine bişeyle giydirirsiniz
Fabulas Eloo005 2.5 tog en kalın yorgan sıcaklıgı demek yani cok fazla:) hatta kışın cadırda kalcaklar için tulum kalınlıgıda 2.5 tog:)