Arelmommy ikikizannesi Bende sürekli oluyor bir çok sebebi olabilir canım guatrın varsa çarpıntı yapabilir panik atak çarpıntı yapar veya çok yorgunluk stres de çarpıntı yapabilir
bhtsizbdvi ikikizannesi kansızlık vardır kendimden biliyorum anemilik varsa kan ilaçları alın bir aya düzelir hele emziriyorsanız çok fazla oluyor strese hiç gelmez daha fazla olur
ikikizannesi Nazli13 ay bilmiyorum baya korktum ya bi daha olursa diye nasi vurdu kalbim kut kut sicak basti
Arelmommy ikikizannesi Korkmayın korktukça daha çok panik olursunuz çoğu insanda çarpıntı olur yorgunmusunuz bilmiyorum da yorgunlukta yapar
ikikizannesi Arelmommy normal bi gun hic bisey yok oturuyordum birden kut kut carpti korktum derin nefes aldim 15 20 sn sonra tekrar oldu
ikikizannesi Arelmommy simdi biseyim yok sadece yine olursa diye korktum stresliydim sanirim biraz regl gecikmesi oldu sinir basiyor ondan olabilirmi bilmiyorum
Arelmommy ikikizannesi herşeyin başı stres gönlünü ferah tut salavat falan getir içinden öyle olduğunda
ikikizannesi Arelmommy saol canim baya okudum bildigim dualari cocuklarla tek olunca ayri korkuyor insan